Nekad cronicle | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cronicle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin eriksson

Vad är ditt discord namn? cronikle_

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Natasha är en passionerad och engagerad individ med ett starkt intresse för konst och kreativt uttryck. Hon har en bakgrund inom konstvetenskap och har arbetat som curator på ett konstmuseum de senaste fem åren. Natashas entusiasm och expertis har gjort henne till en respekterad röst inom konstvärlden. Hon brinner för att främja konstnärligt skapande och arbetar aktivt för att skapa utställningar som inte bara berör betraktaren, utan också stimulerar konversation och reflektion. Hennes dedikation till konsten sträcker sig även utanför arbetet, där hon själv utforskar olika konstnärliga medier som ett sätt att uttrycka sig och uppleva världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska försöka bidra med ett gott exempel på hur man rpar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara rpea för sin egen vinst hela tiden som Till exempel om man kanske rånar en bank så låter man polisen vinna så dem också får ha lite kul i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. sunt förnuft när du tänker innan du gör något om du hade gjort det i verkligheten. fearrp att du ska värna för ditt liv om någon pekar en pistol emot dig så ska du göra som dem säger

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på lite amerikanska servrar förut

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag verkar vara bannad på dc vet ej varför

Nekad. Kan ej hitta dig i dcn, du behöver även utveckla allt. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka