Nekad CroBoys359 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CroBoys359

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fille banan#9030

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Ben och är 23 år gammal. Ben har en fru som är 40 och en hundvalp. Ben kommer ursprungligen från Italien. Han flydde därifrån pågrund av att han blev trakasserad av den Italienska Maffian. Bens mål i livet är att ingen ska uppleva det som han har upplevt och han vill bidra till ett tryggt samhälle. Därför vill han bli en polis. Ben ska jobba för allas trygghet och glädje så att dem får chansen att ha ett bra liv. Han vill att det ska vara ett ärligt samhälle där man måste kämpa för att uppnå saker, inte stjäla. Ben är väldigt glad och han är en kämpe.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en positiv och trygg miljö. Jag vill spela en bra RP som ska vara rolig för alla som spelar. Jag vill lära känna fler människor som kanske till och med kan bli mina vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha det roligt och spela i en bra miljö. Man ska försöka spela scenariot på ett sätt som gör både parterna nöjda.

Hur hittade du Unive? En kompis som har varit aktiv på servern i två år rekommenderade servern till mig.

Nekad, ej delaktig i Discord servern eller felaktigt användarnamn.

Tillbaka