Nekad Crizty | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crizty

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086835467/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Brian Allaband#4892

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Brian Allaband och är 23 år gammal. Han är från USA och hade en bra och lugn uppväxt. Men när han var 11 år gammal dog hans pappa av ett motorcykelgäng som fick Brians mamma att gå under hon grät dag in o dag ut det tog inte lika hårt på Brian eftersom Brian var bara 11 år när det skedde men nu när han är 14 förstår han hur tufft sin mamma hade haft det han börjar hålla på med kriminella saker som tex sälja droger och råna från matbutiker för sin mammas skull när Brian skulle fylla 19 så dog hans mamma av överdos på sömntabletter vilket gjorde honom väldigt arg och han började hålla på med att råna banker och mer kriminella grejer. Han är just nu 23 år gammal hitman/legosoldat och gör kriminella saker med max 4 andra personer. Han har stora intressen för fordon men mest motorcyklar och crossar. Brian är Effektiv, Arbetsam och Genomtänkt men han blir lätt arg och har svårt med kärlekslivet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra RP och komma med förslag så att servern kan förbättras.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känns som en väldigt seriös server och vill vara med i ett sådant community, också sett mycket clips från Unive verkar väldigt härligt o roligt på servern.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade på eran server rekommenderade mig att testa ansöka så det är det jag göra nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att mitt RP ska förbättras samt att ha roligt o skapa roliga scenarion med andra RP'are

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att förbättra min RP samt andras RP på servern så vi kan alla ha roligt och ett bra rollspelande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Är ny till RP men har kört mest på Stenbergets RP men deras RP verkar lite låg och inte så seriös så därför kände jag för att ansöka till Unive istället.
 
Nekad, utveckla dina mål med ditt rollspelande och varför du ska bli medlem på unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top