Nekad Crizixt | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crizixt

Icke Medlem
Meddelanden
508
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Crizixt

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Johansson och är 23 år gammal. Han kommer från en ort i Uppsala. När han var mindre så levde han i fattigdom och var utanför i skolan. Redan i ung ålder så hade han mycket problem. Han hamnade i bråk var och varannan dag med andra elever. Och det slutade med att han fick hemringning och stryk av hans föräldrar. Åren gick och Ju äldre Rasmus blev så hamnade han i mer problem. Både i skolan och på sin fritid. Dem få kompisarna han hade frågade redan i ung ålder han skulle med ut i skogen och röka lite cannabis. Och ung och dum som han va så följde han med ut i skogen och så som sagt så testade han cannabis för första gången ute i den skogen. Och han älskade känslan utav sunden när han precis hade tagit ett bloss och allt bara kändes lugn i hela kroppen. Och det var då hans liv gick rakt utför. Han och dem som kallades "vänner" började gå ut i skogen varje dag och röka, Efter ett tag så var han så beroende att han gick och köpte själv och rökte hemma på han på sitt rum Så en dag så blev han tagen med 7 gram cannabis i skolan och dem tillkallade ju polis såklart och då hamnade han i häkte i väntan på rättegång, när rättegången kommer så fick Rasmus 3 månader ungdomsvård. När han väll fick det beskedet så blev han både rädd och tacksam för han hade själv insett att han verkligen behövde ut ur det här livet. Han har det faktiskt ganska bra på ungdomsvården, han fick hjälp med sitt drog missbruk och han fick faktiskt vänner, riktiga vänner där. Men när han hade suttit av sina 3 månader så började han faktiskt att jobba på mekonomen men verkstan där han jobbade gick i konkurs och nu flyttar han till unive city för att kolla om dem söker anställda

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå då jag har rpat i ca 2 år. Och högutvecklade scenarion, samt att jag vill bidra med att vi ska ha roliga scenarion på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska gå för att vinna varje scenario och göra så att det är kul för båda parterna, och att du och dem andra ska ha kul när du rpar oavsätt om du vinner elr förlorar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan alla serverns regler då jag har rpat på den innan, men ett par av dem är PG= att du inte rpar på skador, NLR= new life rule och det innebär att du inte ska komma ihåg saker efter du har dött elr varit på sjukhuset, Och sen den bredaste regeln är suntförnuft som innebär att du ska göra saker som du hade gjort i värkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat här innan i ca 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka