Nekad Crizixt | Medlem ansökning [3llee_}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crizixt

Icke Medlem
Meddelanden
508
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Crizixt

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Johansson och är 23 år gammal. Han kommer från en ort i uppsala. När han var mindre så levde han i fattigdom och var utanför i skolan. Rasmus hade redan problem när han gick i fjärde klass han hade hamnat i bråk med en annan elev, destu äldre Rasmus blev destu mer problem fick han i både skolan och på sin fritid. Han hade några kompisar i skolan som frågade om han ville röka på. och det var då hans liv gick rakt utför, och senare i livet så hade det gått så långt att han var tvungen att börja skjuta folk för pengar/droger men en dag så när han var ute på ett "jobb" så blev han tagen av polisen och då när han var i rättegång så fick han ett val om att flytta från stan elr 15 år fängelse och då valde han att flytta och då kom han till Unive city och de är här han e idag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå då jag har rpat i ca 2 år. Och högutvecklade scenarion, samt att jag vill bidra med att vi ska ha roliga scenarion på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska gå för att vinna varje scenario och göra så att det är kul för båda parterna, och att du och dem andra ska ha kul när du rpar oavsätt om du vinner elr förlorar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan alla serverns regler då jag har rpat på den innan, men ett par av dem är PG= att du inte rpar på skador, NLR= new life rule och det innebär att du inte ska komma ihåg saker efter du har dött elr varit på sjukhuset, Och sen den bredaste regeln är suntförnuft som innebär att du ska göra saker som du hade gjort i värkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat här innan i ca 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka