- Meddelanden
- 508
- Reaction score
- 16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama Mamas
Vad heter du IRL? Caser
Vad heter du på discord? Crizixt#9171
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att det är aktivt, Samt att all min personal ska ha bra kundbemötande. Jag det jag planerar nu om jag blir chef är nog att hålla några stora fester samt kanske göra något event men ett annat jobb elr kanske ett gäng. Men dem första dagarna så kommer jag mest se över mina anställda och hålla några fester. Och som sagt hålla det väldigt aktivt är nog det viktigaste i min planering.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har erfarenthet inom både klubb och inom ledarskapet man behöver för att vara Chef
Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 16-23
Helger: 13-03
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Caser
Vad heter du på discord? Crizixt#9171
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att det är aktivt, Samt att all min personal ska ha bra kundbemötande. Jag det jag planerar nu om jag blir chef är nog att hålla några stora fester samt kanske göra något event men ett annat jobb elr kanske ett gäng. Men dem första dagarna så kommer jag mest se över mina anställda och hålla några fester. Och som sagt hålla det väldigt aktivt är nog det viktigaste i min planering.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har erfarenthet inom både klubb och inom ledarskapet man behöver för att vara Chef
Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 16-23
Helger: 13-03
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ja