Accepterad Crizixt | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crizixt

Icke Medlem
Meddelanden
508
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Crizixt

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00-00:00
Tisdag 16:30-00:00
Onsdag 15:00-00:00
Torsdag 15:00-00:00
Fredag 14:00-02:30
Lördag 12:00-02:30
Söndag 12:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen September förra året

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan tyvvär it hitta mina bilder men kan skärmdela om det är så att det är så viktig men har blivit bannad 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervackt uppgift är att hjälper servern och håller regelbrottarna borta från denna servern. Och en en spelare som kan reglerna riktigt bra och brinner för att hjälpa servern. Servervakter skulle hjälpa till med att förbättra rp nivån genom att t.ex banna eller kicka/stänga av personer som inte rpar på ett bra sätt eller försöer rp nivån på ett skadligt sätt. Som en servervakt ska men enligt mig inte ändra på sitt rpande utan bara hjälpa till i ooc. Servervaktens jobb är att underlätta straffsen jobb och göra så att staffsen inte behöver åka och ta sin tid på att banna folk som t.ex snackar ooc ig eller lallar, säger rasistiska saker kallar tjejer/killar för olämpliga köns ord.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag brinner för att hjälpa servern. Mitt största mål ifall jag skulle bli servervakt är som sagt att underlätta för staff-teamet och hjälpa till med att få bort allt lall och andra typer av regelbrott på servern. För jag har en bra och mogen rp nivå då jag har rpat ganska länge och kan reglerna riktigt bra. Det som skiljer mig från vissa andra rperare är att jag är väldigt noga och säker på vad jag gör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är totalt förbjudet som en staff eller servervakt på servern. Som servervakt har man lite olika kommandon som man har tillgång till. Dessa kommandon kan användas för att t.ex Ressa någon alltså uppliva någon eller banna någon. Korruption är ifall vi skulle föreställa oss ett scenario där det ska pågå en stormning. Ifall det sker t.ex. en stormning så kan det hända att en spelare AKA servervakt kan ha på toggleid. Detta leder till att en servervakt kan se allas id i närheten som kan leda till att man rpar på ens spelares id. Detta kan användas ifall någon t.ex. står bakom en vägg och den andra personen rpar på hens id. Ifall detta händer så kommer den personen bli bannad och av med sin servervakt. Ett annat scenario kan ha varit att man kanske har dött på något sätt och ressar sig själv eller upplivar sig själv. Detta är totalt oacceptabelt och kommer att tas med åtgärder.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top