Accepterad Crizixt | Ansökan till Servervakt [b_enim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crizixt

Icke Medlem
Meddelanden
508
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Crizixt#9171

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014195967d

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Helger 14-04
Vardagar: 16-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men kan skärmdela i intervjun och de behövs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV är uppgift är att hjälpa staffs att hålla server "ren" från lallare och folk som bryter mot reglerna, en SV kan också banna i en timme och sedan skicka ut det i en förlänga bannen om det t.e.x är ett grovt regelbrott. jag som SV ska inte leta efter problem på servern. Och sen är de alltid bra att kunna reglerna extra bra som sv.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa staffs med deras arbete och göra det lättare så att dem kan fokusera på dem större scenariona och ta dem större besluten. Jag vill också hjälpa servern att hålla den ren från olika regelbrott. jag har varit servervakt innan så att jag vet hur allt går till med discorden, hur man förlänger bans och annat

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakter är när man använder sina perms på ett sätt som man inte ska, t.ex. revivar nån kompis elr när du kickar nån som vi inte gillar eller ännuvärre bannar någon du inte, elr för att få fördelar i scenarion t.ex använda toggleid i en stormning elr något liknade, och alla dem här regelbrotten kommer leda indragen sv direkt och i värsta fall så p bann

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka