Nekad Critical252 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Critical252

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zeid

Vad heter du på discord? critical252

Vad är ditt Hex:ID 11000014cb641b7

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. 8:00 gymnasie, slutar 12:00 eller 13:00. Sen är jag hemma vid 14:00. Sen softar jag på unive resten av tiden och pluggar lite också.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag är tveksam men jag har en nummer bans på grund av att jag har kört Unive i typ 3 år men under den senaste året så har jag bara blivit bannad en gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en roll som innebär att hantera servern och förhindra större kaos genom att snabbt identifiera problemet vid första interaktionen. Till exempel, om det dyker upp någon som försöker sno bilar på ett område med många människor, är det viktigt att lösa problemet direkt med en kick och tydligt förklara varför personen blev avstängd.

Det är också viktigt för en servervakt att ta sitt uppdrag på allvar och undvika att missbruka sina befogenheter. Till exempel, i ett scenario där någon dör, får en servervakt inte använda sina befogenheter för att återuppliva sig själv eller sparka någon för att vinna scenariot. Att behålla integritet och ansvar är nyckeln till att vara en pålitlig servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner mig inspirerad eftersom det är en del "lallare" som härjar runt på servern, och det gör att jag ofta stöter på dem under min RP-upplevelse. Det är viktigt att kunna ha roliga scenarion, men det blir svårt när folk bara springer runt och ställer till det. Till exempel, de kan dra in i ett pågående rån och börja skrika saker eller köra på folk med sina bilar, vilket förstör för alla andra som försöker spela seriöst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när en sv använder sina grejer för att fuska och få sitt eget lilla scenario att gå deras väg. Till exempel, om det är en skottlossning och nån blir träffad, så är det inte okej att bara gå runt och trolla fram liv åt folk för att vinna scenariot. Samma sak om man hamnar i bråk med nån - man kan inte bara kasta ut personen från servern bara för att man är sur. Det går emot grejen med att vara rättvis och använda sina befogenheter på ett schyst sätt.

Nekad du blev bannad kl 03 idag. Ansök igen när du har varit banfri i 30 sammanhängande dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka