Vad är ditt namn i verkligheten? Zeid Hejar
Ditt discordnamn: Critical#8577
Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2006
Varför ska just du bli staff? Jag vill även hjälpa till i staffteamet eftersom att det är en stor server och då behövs det många mogna staffs. Andra anledningen är för att jag vill hjälpa till att bygga upp servern o göra den till en bättre plats för alla, både medlemmar, kriminella och polisen. På denna servern vill vi som spelar och rpar seriöst få bort alla lallare och folk som bryter mot serverns regler. Jag vill vara staff för att testa nya saker eftersom jag bara är ansvarig för medlemmar ett tag nu och vill testa nya saker. Jag missbrukar verkligen inte min personal perm ig. Nästan alla mina vänner som spelar på Unive är anställda, så kanske luta dig tillbaka och ge support. Jag vill hjälpa människor i nöd, hjälpa team av anställda, hjälpa samhällen. Jag vill hjälpa besättningsteamet att se till att alla får en bra dag på Unive utan vidare, om de gör något som att slåss vid piren borde de vara avstängda i 30 minuter. Som anställd kommer jag att vara mycket aktiv och kommer att nå ut till alla supportrar för att se vilken hjälp de behöver. Jag vill se hur folk rp kan ge dem tips om vad de ska göra och inte göra. Jag vill bli anställd för att jag tycker att det skulle vara roligt att hjälpa andra eftersom jag har mycket extra tid på dagarna. Jag har spelat Unive i några månader nu, och jag har mycket tid kvar, och när jag inte har något att göra brukar jag bara stå på bryggan och stå still. Då hade jag kunnat använda den här tiden till att hjälpa de behövande. Ska jag sitta på coclip bredvid casinopiren och groove för att se till att folk inte sippar. Jag hanterar stress också bra, det behöver du. Jag är en väldigt positiv och hjälpsam person som alltid lyssnar på folks åsikter. Jag har mycket erfarenhet av jobbet som staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På vardargar så är ja aktiv från klockan 17:00 till 23:00 och på helger är jag aktiv hela tiden alltså från 12:00 till 03:00
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år sen
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag har haft vänner som har tidigare varit staff. Och jag har lärt mig massor av dem och jag tror att jag kan göra ett jätte bra jobb inom staff teamet.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom alla områden!
Ditt discordnamn: Critical#8577
Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2006
Varför ska just du bli staff? Jag vill även hjälpa till i staffteamet eftersom att det är en stor server och då behövs det många mogna staffs. Andra anledningen är för att jag vill hjälpa till att bygga upp servern o göra den till en bättre plats för alla, både medlemmar, kriminella och polisen. På denna servern vill vi som spelar och rpar seriöst få bort alla lallare och folk som bryter mot serverns regler. Jag vill vara staff för att testa nya saker eftersom jag bara är ansvarig för medlemmar ett tag nu och vill testa nya saker. Jag missbrukar verkligen inte min personal perm ig. Nästan alla mina vänner som spelar på Unive är anställda, så kanske luta dig tillbaka och ge support. Jag vill hjälpa människor i nöd, hjälpa team av anställda, hjälpa samhällen. Jag vill hjälpa besättningsteamet att se till att alla får en bra dag på Unive utan vidare, om de gör något som att slåss vid piren borde de vara avstängda i 30 minuter. Som anställd kommer jag att vara mycket aktiv och kommer att nå ut till alla supportrar för att se vilken hjälp de behöver. Jag vill se hur folk rp kan ge dem tips om vad de ska göra och inte göra. Jag vill bli anställd för att jag tycker att det skulle vara roligt att hjälpa andra eftersom jag har mycket extra tid på dagarna. Jag har spelat Unive i några månader nu, och jag har mycket tid kvar, och när jag inte har något att göra brukar jag bara stå på bryggan och stå still. Då hade jag kunnat använda den här tiden till att hjälpa de behövande. Ska jag sitta på coclip bredvid casinopiren och groove för att se till att folk inte sippar. Jag hanterar stress också bra, det behöver du. Jag är en väldigt positiv och hjälpsam person som alltid lyssnar på folks åsikter. Jag har mycket erfarenhet av jobbet som staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På vardargar så är ja aktiv från klockan 17:00 till 23:00 och på helger är jag aktiv hela tiden alltså från 12:00 till 03:00
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år sen
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag har haft vänner som har tidigare varit staff. Och jag har lärt mig massor av dem och jag tror att jag kan göra ett jätte bra jobb inom staff teamet.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom alla områden!