Accepterad Critage | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Critage

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Critage

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 1991

Berätta om din karaktär. Arkan Popovic är 27 år gammal, och ett Flykting barn från Balkan kriget, Arkan kom till Sverige år 1998, då hans familj flyttade in i förorten Bergsjön i Göteborg.

Under hans barndom så levde han väldigt fattigt, då familjen hade svårt att integrera sig in i samhället, hans Mor Lilja hade svårt att lära sig språket och socialen hade inte ännu programmet SFI (Svenska för invandrare).
Arbetslösheten var ett faktum och socialbidragen väldigt låga, vilket gjorde att familjen hade det väldigt svårt eknomiskt att få ihop Till både mat och kläder, och Arkan som är äldst i syskon skaran tog på sig ansvaret tidigt, att hjälpa Sin mor att för försörja familjen. Det började med små saker som snatteri i Ammos Livs butiken, som sedan eskalerade vidare till försäljning av tobak till barnen i skolan, som han hade stulit från kiosken på hörnet.

Under hans uppväxt så hade Arkan inte jätte många riktiga vänner men det fanns alltid en som stack ut i vänskaran, och det var Göran, en låginkomst Svensk som bodde i slummen med hans familj i Slummen tillsammans med invandrarna.
Göran och Arkan blev bra vänner snabbt, och dom både upplevde ett utanförskap som snabbt ledde dom ner samma bana i livet. Dom stal ofta från Ammos Livs butiken och krängde vidare det dom stal, vilket gjorde att dom kände sig som äkta affärsmän.

Arkan hade stora visioner redan om att bli rik, snabba pengar och bilar lockade, det var det dom äldre hade för sig i orten och Arkan såg upp till dessa grabbar. Dom hade flashiga kläder och guld kedjor, men ändå försökte Göran intala Arkan att det måste finnas en bättre mer lagligare väg att gå i livet, år efter år spenderade dom på olika SIS hem under sina tonår, en dag så fick hans vän Göran nog och föreslog för Arkan att nu lämnar vi det gamla livet, så dom snodde Görans mammas gamla saab och drog till en okänd stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med mina balkan rötter så tror jag att kan skapa en skön känsla av balkan på servern, med både glädje och bra humor, samt många balkan fester!

Jag tycker att jag är en ganska social individ och har lätt för att umgås med människor, så jag tror att jag kan skapa en rolig atmosfär för alla involverade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ha förståelse att man inte jämnt måste vinna, ibland förlorar man och det är okej, det betyder att man ska göra sitt bästa att fortfarande bete sig normalt och skapa ett rolig och respektfullt scenario för den andra parten.

Hur hittade du Unive? Tiktok live

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka