Nekad Cristiano kudadu | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cristiano kudadu

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Imran

Vad är ditt discord namn? Imran#4260

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cristiano kudadu. Han är född och uppvuxen i Ohio USA. Cristiano hade det tuft som liten, hans mamma var arbetslös och hans pappa jobbade som skoputsare. Cristiano fokuserade mycket på fotboll redan som 7 åring började han spela. Hans föreldrar hade inte råd för att ta han till skolan eller till nån fotbolls träning så han var tvungen att träna på egen hand. Han blev väldigt duktig och gick med i ett portugisiskt fotbolls lag som hette fortnite klub fc. Det började även gå bättre för hans föreldrar. Hans mamma fick jobb på microsoft och hans pappa blev delägare på Amazon. Han spelade i fortnite klub fc tills han 19 och utvecklades mycket och signade för manchester united. Han spelade där i 10 år på den tiden vann han 4 Champions League och 2 Ballond diors. Men sedan fick han flytta till Spanien då han blev signad av Real Madrid. År 2017 var det hans bästa år han vann 4 ballon dior och 4 Champions League men tyvärr blev skadad när han blev 38 och var tvungen att gå i pansion. Han blev tränare för AC Milan. Och insåg kanska snabbt att han inte kommer komma långt som tränare. Så han gav upp och flyttade till Unive staden där han just nu är arbetslös men drömmer om att vara polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med mycket till servern genom att försöka förbättra rp:n så mycket som möjligt. Jag kan bidra med hög social rp och inget lallande och med suntförnuft såklart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bryta regler för att vinna scenarion det skall vara lika kul för båda parter och man ska inte bara spela för att man själv ska vinna

Hur hittade du Unive? Alla mina vänner spelar det så jag ville också testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka