Nekad Crisselele03 | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crisselele03

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/crisselele

Ditt Hex-ID: 110000111bce85b (Hex)

Vad är din discord tagg? Crisselele#8223

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Doxing"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att staff valde att banna mig är ganska självklar, jag blev bannad för doxing vilket jag i en annan benämning gjorde. Informationen om privatpersonen jag "läckte" är inte känslig då han använder sig utav ett namn ingame som kan kopplas till honom OOC.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Träffade på en IRL kompis inne på servern och ville försäkra mig utav att det var just han, därav frågade jag om hans efternamn med ett frågetecken efteråt i OOC chatten ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sätt och vis skulle jag vilja uttrycka mig att den är felaktig då jag inte fick någon möjlighet att få någon form av dialog med staff innan min avstängning. Jag fick inte heller lyfta fram min sida av myntet. Jag är mån om att jag agerade felaktigt, men inte i den benämning att det kan klassas som doxing och att avstängningen ska vara permanent.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Anledningen till min tidigare ban har varit "lallare" då jag har en ganska agressiv karaktär med extremt mycket skinn på näsan så har folk tagit illa vid sig OOC av någon anledning när man rollspelar en karaktär och allting som sägs ingame ska kopplas till ingame därefter. Men men, överklagade min tidigare ban och var välkommen in på servern kort därefter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt så hade jag kunnat ta med honom via discorden och försökt att leta upp honom där istället. Jag hade även kunnat skita i att skriva till honom överhuvudtaget. Jag är väl medveten om att OOC kanalen endast ska användas för problem ingame och inte för privat eller personligt bruk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att agera annorlunda och endast använda mig utav OOC kanalen vid problem ingame, inte för personligt bruk privat. Alla är människor och alla gör misstag, jag är villig att utvecklas som person och jobba med mig själv för att få komma in på servern igen, Mvh Chrisse. :D

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka