Nekad CrisBrown | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrisBrown

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Iyobel kubrom

Vad är ditt discord namn? Cris_Brown3

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Cris Brown och är 24 år gammal mina intressen är att försöka bygga upp los Angeles och göra den till en bättre plats med Nol kriminalitet. Jag har bott i för orten hela mitt liv och min pappa mördades av gäng kriminalitet och jag hade en period där jag var ledsen men allt ska stoppas nu. För jag har stora ambition att stoppa gäng kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra serven bättre mer aktiv så det blir roligt för alla att spela

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du spelar på ett sådant sätt att båda sidor av scenariot vinner. Detta gör scenariot roligt för båda parter, inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst, OOC innebär att rollspelen måste vara verklig och man får inte ta information utanför spelet och att man inte får berätta till en annan spelare att det bara är rollplay och det är en server dem är på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag går i teater och är väldigt bra på det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har stora ambition att göra serven stor.

Nekad, utveckla mer på fråga 4! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka