Nekad Cripz | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuzeno

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alen

Vad är ditt discord namn? Poppsan

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alan Abdi och han har en dålig uppväxt. Alans pappa va alkolist och brukade slå Alans mamma varje dag. En dag så lyckades Alans och hans mamma fly från hans pappas hem. Det va en tuf start när dem hade flyt för at hans mamma hade inget jobb och han va bara 6. Alan började sälja droger för att få pengar, det va en bra bussnies och an känade mycket. Men det va inte hans intresse, hans intresse va basket men hade inte råd för basket skor eller kläder för att alla pengar han känade gav han till sin mamma. Men när Alan blev 14 så fick han ett kontrakt på 10000 kr att spela i ett lag. Han va bra och när han va 18 så va han redo för draften. Han va bered på första och dem sa Alan Abdi. Han blev så glad att han börja gråta. Nu va det bara att köra hårt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra god rp och hålla mig till rpn som behövs. Jag har mycket erfarenhet för att jag har varit medlem på massa servers förut, jag håller mig till rpn som ska användas till senariot jag är i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för vinst man ska spela för att båda ska ha kul i scenariot och inte spela för makt och pengar. men såklart att man ska försöka lite men man ska ha roligt och låta andra spelare ha roligt.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och streams på twitch.

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka