Crippathekräftaa | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crippathekräftaa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Crippathekräftaa

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Crippathekräfta #4320

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15:00-23:00 helger 13:00-04:00 någon helgdag kanske man drar ut och träffar kompisar men kommer sänka ner det om jag blir godkänd och lägga fokus på servern.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade hjälpt till mycket i report och support ärende. Kommer alltid ha uppe discorden på andra skärmen och så fort någon kommer vänta på support så hjälper jag de med deras tjänst och försöker återgärda det. Kommer lägga mycket fokus på att hjälpa server med report och support.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer sträva efter att bredda ut staff teamet och göra servern mer framgångsrik. Jag kommer hjälpa folk i både dc och ingame. Vill försöka få bort folk som tramsar och bara förstör servern och på så sätt förbättra rpt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit sr.admin på 2 tidigare servrar och där hjälpte jag servern till en bättre server med bra rp. Jag la stor fokus i support och reports ingame och hjälpa folk med deras ärende och utveckla servern. Det kommer jag lägga stor fokus på denna server också.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har som sagt varit sr.admin tidigare och har goda erfarenheten inom arbetet och har en stor inblick och syn på de staff ärende man har på en server. Vet pressen och arbetsnivån på att vara staff.

Vad kan du om skripts? Det är ett ämne jag inte kan någonting om men håller på att utveckla min förmåga inom det.

Varför vill du bli staff? Servern är riktigt rolig och ser en ljus framtid på denna servern. Jag tror den här servern kommer passa mig perfekt då den har något lite extra. Vill va med i resan att förbättra rp inne på servern och få bort alla lallare. Ser en stor potential på servern.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Är fullt försåtlig om det och tycker det är helt rätt. Om jag blir staff på den här är det fullt fokus på den här servern i både dc och ingame och kommer därmed inte spela på någon annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja ja 110 procent. Ta er tid och läs väl och tänk igenom beslutet det är en stor uppgift.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka