Nekad Crippathekräftaa | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crippathekräftaa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Crippathekräftaa

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2004

Vad heter du på discord? .DaG#4320
Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15:00-23:00 helger 13:00-04:00. Någon helgdag kan det bli att jag är ute med polare men lägger som sagt stor vikt på servern och kommer ta ansvar om jag blir servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill utveckla framförallt rp på servern få bort lallare och folk som helt enkelt bara förstör stämningen på servern. Jag kommer vara hård på just de punkterna. De som bryter reglerna ska helt enkelt få bestraffning och inte bara chilla vidare. Jag är glad och social och väldigt trevlig och tror det är en stor fördel inom arbetet. Strävar efter bra rp och de är det jag vill utveckla på servern.

Varför vill du bli servervakt? Tycker det är en rolig server som är framgångsrik med många bra spelare och fantastiskt rp. Vill breda ut servervakt teamet och få det till ett stabilt team. Jag vill sträva efter att servern ska bli bättre och vill vara med i utvecklingen inom serverns framgång.

Är du whitelistad på serven? JA

Har du varit bannad på serven förut? Nej faktiskt aldrig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server endast multistaden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka