Nekad Crippa175 | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crippa175

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GeneralJunior/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Murati

Vad är ditt discord namn? Crippa175 #0173

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Thomas Berglund är en 29 årig man, uppväxt i en liten förort i stockholm som älskar familj och kompisar samt fiske. Ungefär när han fyllde tio så ändrades den här förorten till något annat som han aldrig hade sett innan. Kriminalitet som växte och växte, eftersom han hade växt upp i den här förorten ville han ändra på detta. Han började läsa på med sin pappa Jan och blev mer och mer utbildad och lärde sig nya grejer. När han skulle ta studenten så fick han ett brev av försvarsmakten och dem ville att han skulle göra lumpen, eftersom han alltid har varit intresserad av att göra det bättre tog han chansen och gick med. Han blev nöjd med sin insats men det var inte riktigt de han ville fortsätta med. Han ville bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har en del erfarenhet från andra servers men har nästan aldrig lagt tid på att köra på en svensk. Jag har en vän som introducerade den här servern till mig och den lät bra. Jag har runt 1700 timmar på fivem och ett stort intresse för rp samt varit moderator på Carolina State Roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt har jag mycket erfarenhet som rp'are men annars är jag proffisionel när det behövs och mogen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ungefär att man lägger sig i underläge för att göra ett bättre scenario och så att det blir roligt för alla som med tar.

Hur hittade du Unive? Genom min vän Aryan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka