Nekad Crinkz2008 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mfe08

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199543043559/

Ditt Hex-ID: 11000015e5745e7

Vad är din discord tagg? Crinkz08

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: dasdsadadsa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hadde brist på social rp och agerade dåligt som fan och detta var jätte dumt samt att jag bröt mot regel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi kommer från en skottlossning där vi ser en vit brabus 800 köra därifrån, vi ser exakt samma bil vid mekonomen så misstänker dessa för varit med i skottlosningen det första jag göra är att slå batongen utan att säga något som var väldigt dumt. Föraren sitter fotfarandere kvar så jag tar upp mp5 och säger hoppa ut han kör därifrån och då skjuter jag exakt 22 skott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktigt jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 12 gånger men kan tyvär inte alla utan till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart jag skulle användt min mun istället och inte skjutit 22 skott med mp5 istället kanske skjutit 1 skott med pistol eller 1 skott med mp5 då de har samma kaliber

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart en bra fördel med mig är att jag lär mig snabbt efter mina misstag och om jag blir unbannad så kommer jag använda munen som mitt vapen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Har gått 3 dagar nu har hunnit tänka igenom och lovar har lärt mig. Kommer inte ske igen ska inte rpa polis då jag inte passar som det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka