Nekad Crinkz2008 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mfe08

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Crinkz2008

Vad är ditt Hex:ID Kan ej se buggad

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar unive 5 timmar varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sammanlagt 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1180506610242695201/1252601323195469875/image.png?ex=6672cf63&is=66717de3&hm=b8f00a274bb67417cf0915c9ad5c66ce785f213c0487cb337ec72575706111f9&=&format=webp&quality=lossless

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja, servervakt har ett ganska stor ansvar skulle jag klassa det som inte samma ansvar som staff. Men vi har ansvar till exempel ett ansvar om någon lallar vid marja lisas så lägger jag en svban samt ta klipp, när du har gjort det så går du till ban bevis och skickar ut så kollar servervakt ansvariga på det. Jag har ett ansvar att jag tar problem/regelbrott som jag stöter på i rollspelandet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja just jag ska bli servervakt då jag har jätte mycket erfarenhet av servervakt då jag har varit staff här var det i 2 veckor. Så vet hur det ska fungera har kollat också lite på streams på servervaktar, vet att man inte ska abusa då det är strikt förbjudet i unive, jag har även en kompetent förmåga som inte alla kanske har.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man är en skottlossning när man är kriminell sedan skjuter någon ner dig men du vill ej förlora scenariot så du lägger en /revive och det är strikt förbjudet här på unive och jag kommer aldrig göra det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej några roller.

Du får ansöka igen 30 dagar efter att du har fått medlemskap. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka