Nekad Crinkz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crinkz

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Crinkz2008

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ja det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag känner att jag skulle vara rätt person för det. Jag brukar hjälpa icke medlemmar hur de ska börja med rpn och sitt karaktärs drag. Är kompetent nog för att bära roller skulle jag säga då jag har varit staff förut.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Just ni ska välja mig då jag är kompetent erfaren staff som har varit på servern ett tag med kanska lite banns även varit staff här på fina unive. Jag har en förmåga att inte sitta och skrika samt vara professionell.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla med en fin ton och respekt, inte skrika i en medlemskaps interjuv. Kommer vara rättvis professionell i interjuverna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka att det ska vara svårare för problem spelare att komma tillbaka till unive eller höja tiden på att bli medlem efter indragen medlem då det finns server hoppare samt skulle jag vilja att man lär på sig innan man blir medlem mycket.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav för att vara medlem på unive skulle jag säga är veta grundreglerna samt discord reglerna. Man ska ej spela på andra servers men ska hålla sig till unive. Ha en bra rp och spela för motpartern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att hitta rätta nya spelare till unive som anses kunna rollspela bra och då är det viktigt att jag som medlemskaps ansvarig lär ut de vad de kan göra som medlem och inte. Även att man läser igenom reglerna tydligt

Hur ser din aktivitetet ut? 5 timmar varje dag 8 timmar på discord

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej lycka till mig :) även gratis elle till hu ma

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka