Inaktuell Crimson | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crimson

Icke Medlem
Meddelanden
447
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Caspian

Ditt discordnamn: Crimson#2494

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kommer att göra det bästa för Unive och göra det till en bättre servern med de bästa scenariorerna möjligt. Jag kommer att hjälpa alla och göra det roligt för båda parterna så att ifall jag ser någon som bara försöker vinna alla scenarion kommer det komma konsekvenser till den personen. Jag kommer vara rask på att svara på Reports och hjälpa alla som behöver hjälpen. Jag kommer att banna folk som stream snipar för att inte streamerns scenarior ska bli tråkiga.

Jag kommer att se till så att alla följer reglerna exakt som de är skrivna och inga böjningar på de.

målet för mig är att höja RP nivån på serverna så att så många som möjligt vill stanna och fortsätta RPa på servern och så att vi får in mer spelare till och med.

Jag kommer bara ta åtgärder ifall det finns bevis på det och inte bara ifall det är vittnen så att det inte blir några falska banns.

Jag kommer hålla koll på allas RP även min egna så att allting går rätt till så att det inte blir några regelbrott.

Och för att jag kan många av staff commandsen

/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)

/kick (id) (anledning) (man kickar en person från servern)

/who (id) (kollar personens roller)

/freeze (id) (man fryser en person)

/m (id) (text) (skriver Pm till en person)

/banhistory (id eller hex) (se personens tidigare bans)

/goto (id) (gå till den personens position)

/setjob (id) (jobb id) (lägga till någon på ett specifikt jobb)

/tpm (sätt gps på mappen) (gå till där gpsen är placerad)

/dv /du raderar ett eller flera fordon) (delete vehicle)

/svban (id) (anledning) (banna en person i 60 minuter)

/togglename (se alla spelares namn)

/toggleid (se alla spelares id)

/announce (text) (skriv ut ett medelande till alla spelare)

/clearchatforall (tar bort alla meddelande i chatten)

/sc (text) (skriv i staff chatten)

/addkey (nyckelnamn) (ge en nyckel)

/noclip (bli onsynlig och du kan flyga runt)

/spec (id) (speca den personen)

/specoff (sluta speca personen)

/ooc (text) (skriv något som alla spelare kan se i ooc chatten)

Mitt mål är att bli

Donations ansvarig:
Som Donations ansvarig kommer jag att sitta i donation och hjälpa alla som vill kolla på priser/lägga in saker på servern men även vara aktiv i pm ifall någon frågar vad något kostar. Jag kommer att hjälpa till ifall någonting blir fel och även hålla koll så att bilar inte går för bra eller något sånt. Ifall något i ett ärende går fel kommer jag så snabbt som möjligt försöka lösa det fast ändå göra det noggrant.

Support ansvarig:
Som Support ansvarig kommer jag att sitta i support och vara redo när någon hoppar väntrum. För just nu kan det ibland ta en stund innan man kommer in och får hjälp. Mellan support ärenderna kommer jag att åka runt och specca. Jag kommer alldrig att vara partiskt och inte ta ärenden med mitt egna gäng för då blir det oftast automatiskt att man är partisk så jag kommer inte att ta de ifall de inte är viktiga. men jag kommer inte vara partisk.

Kriminell ansvarig:
Som krim ansvarig kommer jag att oftast hålla mig runt alla kriminella ställen och hålla koll på de kriminella scenariona. Jag kommer att vara aktiv i Krim support för där kan det ta en stund att komma in för nuläget. Jag kommer vara aktiv pm ifall någon har en snabb fråga. Jag kommer hålla koll på discord rollerna och fixa allianser och allt annat för just nu tar allianser väldigt lång tid att fixas. Samma som i support ansvarig så kommer jag alldrig vara partisk i krim support utan att kolla från bägges sidor och se hur scenariot såg ut.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara aktiv minst 2-3 timmar om dagen ig men sedan kommer jag vara aktiv i discord och på forumet hela dagen. Så ifall jag inte kan vara ig just då är jag alltid tillgänglig för frågor och kommer vara snabb på att svar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har totalt varit medlem på unive runt 8-9 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare varit staff och även MA så har mycket erfarenheter om commands och hur allting funkar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det finns inga områden jag inte skulle kunna ta men jag skulle helst vela vara Donation. Det är mitt mål. Men jag kan tänka mig att hjälpa till vid alla områden ifall det behövs hjälp,

Senast ändrad:
+rep förtjänar staff då han var proffsig förra gången han var staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka