Nekad Crimson | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crimson

Icke Medlem
Meddelanden
447
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Caspian

Ditt discordnamn: Crimson#2494

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kommer att göra det bästa för Unive och göra det till en bättre servern med de bästa scenariorerna möjligt. Jag kommer att hjälpa alla och göra det roligt för båda parterna så att ifall jag ser någon som bara försöker vinna alla scenarion kommer det komma konsekvenser till den personen. Jag kommer vara rask på att svara på Reports och hjälpa alla som behöver hjälpen. Jag kommer att banna folk som stream snipar för att inte streamerns scenarior ska bli tråkiga. Jag kommer alldrig att ta åtgärder utan att det finns bevis inblandat då det kan vara att vissa bara inte gillar den personen och vill ha honom avstängd. Jag kommer inte att vara korrupt och ge ut mildare straff för att jag känner personen eller att det är någon streamer eller något. Ifall jag ger de en lång ban som är över 2 dagar kommer jag att fråga ifall de kan komma support för att prata om deras ban. Jag kommer se till att förstå varför de får bannen och låta de fråga ifall de inte fattar varför eller vad de hade kunnat göra annorlunda till nästa gång. Om jag ser att någon gör ett litet fel så kommer jag att varna de att inte göra det igen och skriva vad de gjorde för att de ska få en bra uppfattning av servern som möjligt och att man inte blir kickad/bannad av ett litet fel som kan hända alla. Men om jag ser att personen upprepar felet kommer jag att behöva kicka/banna.

Som Support ansvarig kommer jag att vara aktiv i support och hjälpa till mycket. Jag kommer att svara på alla frågor som spelarna har och förklara för de så att de förstår. Jag kommer aldrig att stå på någons sida eftersom att jag är där för att hjälpa till och hitta en lösning och se på problemet från bådas sida och bestämma utifrån det. Jag vill alltid att de som kommer till support känner sig trygga nog att berätta varför de är där och inte rädda att någonting ska hända mot de. Men ifall det är så att det är ett regelbrott från båda sidor kommer jag att ge konsekvens till båda sidorna.

Som donations ansvarig kommer jag att vara aktiv i donation och hjälpa till så mycket som möjligt. Ifall någon frågar vad jag tycker kommer jag vara ärlig och ifall de vill importera en import kan jag hjälpa de att hitta en import som skulle passa de med information om hur den ska vara jag fått från de. Jag kommer att hjälpa till bland frågor och svara på allting de frågar så att de kan hitta de som passar de bäst. Och om spelaren köper en Ped som har annorlunda längd som att den tillexempel är kort kommer jag att förklara att man då inte får skjuta för att det blir som att man rpar som ett barn som har gun och är med i gäng. Det är inte så realistiskt så det är lite emot suntförnuft.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara aktiv på måndagar runt
(Udda veckor)
Måndagar 15:30-16:30 21:00-23:00
Tisdagar 15:30-16:30 21:00-23:00
Onsdagar 15:30-23:00
Torsdagar 15:30-18:00
Fredagar 15:30-01:00
Lördagar 11:00-01:00
söndagar 11: 23:00

(Jämna veckor)
Hela dagarna

Jag kommer bara kunna vara IG varannan vecka så jag tänker att jag kanske kan göra så att jag är staff på udda veckor och sedan så är jag Medlemskaps ansvarig mer på de jämna veckorna.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader ungefär.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag har varit servervakt i ungefär 1-2 månader och Medlemskaps ansvarig i ungefär 1 månad snart så att jag har inte erfarenheter som helper/mod. Jag har alldrig abusat mina perms som Servervakt och är viktig att jag har bevis på det som hänt innan jag tar åtgärder

Jag kan även några commands
/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)

/kick (id) (anledning) (man kickar en person från servern)

/who (id) (kollar personens roller)

/freeze (id) (man fryser en person)

/m (id) (text) (skriver Pm till en person)

/banhistory (id eller hex) (se personens tidigare bans)

/goto (id) (gå till den personens position)

/setjob (id) (jobb id) (lägga till någon på ett specifikt jobb)

/tpm (sätt gps på mappen) (gå till där gpsen är placerad)

/dv /du raderar ett eller flera fordon) (delete vehicle)

/svban (id) (anledning) (banna en person i 60 minuter)

/togglename (se alla spelares namn)

/toggleid (se alla spelares id)

/announce (text) (skriv ut ett medelande till alla spelare)

/clearchatforall (tar bort alla meddelande i chatten)

/sc (text) (skriv i staff chatten)

/addkey (nyckelnamn) (ge en nyckel)

/noclip (bli onsynlig och du kan flyga runt)

/spec (id) (speca den personen)

/specoff (sluta speca personen)

/ooc (text) (skriv något som alla spelare kan se i ooc chatten)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte jag kommer vela att bli Servervakt ansvarig då jag inte är 100% säker ifall jag vet vad jag ska göra där och sådant. Men ifall jag blir det så kommer jag att lära mig det snabbt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka