Accepterad Crimson | Ansökan till Servervakt [Akerman, BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Crimson

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Caspian

Vad heter du på discord? Crimson#2494

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Så jag är aktiv minst 2 timmar per dag men nackdelen är att jag bara kan spela varannan vecka pågrund av skilda föräldrar och har bara dator hos min morsa. Ofta Inne senare på kvällen för att jag har fotbolls träning.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i typ 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 banns som är sunt förnuft där jag gör några idiotiska saker

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara lite som en mini Mod/helper fast istället för att tillexempel banna någon så skaffar de Clips och visar för mods senare. Deras uppgift är även att säga till någon ifall de gör en FailRP. Servervakter kan även hjälpa till att revva folk ifall de har blivit RDMade eller ifall de dog av en bugg. Man ska hjälpa folk som använder sig av /report och /help och hjälpa till i det scenario. Man ska skriva i ooc i scenarion ifall folk lallar och göra det roligt för alla. Staffs jobbar mycket i DC medans vi är mycket IG och jobbar. Servervakter är där för att göra staffsens jobb lättare. Servervakter kan även DV bilar som står mitt på vägen så att de inte står kvar och försämrar RP för tillexempel poliser.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att kunna förbättra RP och hjälpa staffsen så att det inte blir för tufft och jobbigt. Jag vill även bli det för att hjälpa andra att förstå hur RP ska vara som är nya till det. Det kommer även hjälpa till i scenarion jag är med i ifall någon dör av en bugg kommer man annars behöva vänta på en staff men nu kan jag revva själv. Och ifall någon kommer fram och Vdmar eller lallar så kommer jag kunna kicka de. Jag tycket att jag kan alla regler men är dum ibland och gör saker som jag inte borde. Men efter att jag gjort de sakerna så lär jag mig och gör inte om de

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sig av commandsen som Servervakter har för att kunna vinna ett Scenario.
Abuse är ifall jag tillexempel typ använder commands för att hjälpa min kompis eller mig själv i ett scenario där det tillexempel finns en anledning till varför det händer.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka