Nekad crimehaha | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crimehaha

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Anderson

Vad är ditt discord namn? crimehaha

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2009

Berätta om din karaktär. William Anderson är en 19 årig man som har haft en tuff uppväxt med många utmaningar. Som tonåring drogs han in i en kriminell livsstil på grund av dåligt inflytande från sin omgivning och svårigheter i hemmet. Han hamnade i fel sällskap och började begå småbrott, som senare eskalerade till allvarligare aktiviteter. Detta ledde till att han spenderade tid i ungdomsvård.

Trots sin ljusa bakgrund, Var han en snäll person utanför dessa kriminella aktiviterna, Varför han blev kriminell var för hjälpa sin familj att skaffa pengar dom hade svårt med pengar och lånade pengar från banken. Men en dag så råna han banken och flydde till staden unive. Tillsammans med sin familj och han föräldrar skaffa jobb och de levde lyckligt rästen av livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa en intressant och engagerande karaktär: Genom att skapa en karaktär med en unik personlighet, bakgrundshistoria och mål kan jag bidra till att göra RP-upplevelsen mer intressant och underhållande för alla inblandade. Interagera med andra spelare: Genom att interagera med andra spelare på ett realistiskt och trovärdigt sätt kan jag hjälpa till att driva berättelsen framåt och skapa en dynamisk och spännande miljö för alla inblandade. Följa reglerna och normerna: Genom att följa serverns regler och normer kan jag hjälpa till att skapa en säker och trevlig miljö för alla inblandade och bidra till att bevara serverns kvalitet. Delta i RP-events: Genom att delta i RP-events och hjälpa till att organisera dem kan jag bidra till att skapa en mer varierad och spännande RP-upplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte ska vara självisk. Det handlar om att engagera sig i spelet med inställningen att alla deltagare ska få ut något positivt och givande ur interaktionen. Istället för att fokusera enbart på sin egen framgång och nöje, strävar man efter att skapa en upplevelse där även motparten känner att de vinner något värdefullt. Det innebär att alla ska ha rätt att ha roligt och känna sig delaktiga i spelet. När en person har kul, ska alla andra också ha möjlighet att uppleva samma glädje och tillfredsställelse. alo ingen anning om ja har helt rätt. men detta är vad jag kan skulle ja säga!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Det har jag. Och nu ska jag lägga lite exempel på reglerna. Copbait att få polisens uppmärksamhet de förstör serverns RP! NLR är när man ej får komma ihåg något från ett scenario där man under scenariot blivit dödad blivit dödad i. VDM - Är när man använder bilen som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har 2000 timmar på fivem rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja kan säga lite om vilken person jag är 😅, Jag är en snäll, Mogen person som älskar att att rollspela på seriösa rollspel servers, Skulle nog säga att mitt mål var att komma in på unive och visa alla kärlek och respect specielt för er devs som har gjort ett sjukt jobbat och ni staffs, Och ansvariga..

Nekad
Anledning:
Ditt discord konto måste vara minst 3 månader gammalt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka