Accepterad crime5ive | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crime5ive

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: [NY STEAM FÖR ATT JAG HAR NY DATOR OCH MIN PAPPA TOG ÖVER DEN ANDRA. ] https://steamcommunity.com/profiles/76561199835743052/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016fc9834c

Vad är din discord tagg? privsex / 1335250366920527883

Vem var det som bannade dig? Fiveguard AC

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-17 203738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej Philip320, Emillia, Limpis. Jag hoppas att ni tar dig tid att läsa detta, för jag vill verkligen få en chans att förklara mig. Jag blev bannad av anticheatet för länge sedan, och om det var på grund av fusk så vill jag verkligen be om ursäkt. Om jag gjorde något fel, så var det ett misstag från en tid då jag var omogen och inte förstod konsekvenserna av mina handlingar. Jag har förändrats mycket sedan dess och skulle aldrig göra något som skadar servern idag. Unive betyder otroligt mycket för mig. Det är en av de bästa servrarna jag har spelat på gemenskapen, spelupplevelsen och allt ni har byggt upp är något jag verkligen uppskattar. Det är unikt jämfört med andra servrar, och det märks att ni lägger ner mycket tid och kärlek på att göra det till en plats där spelare vill vara. Jag saknar att få vara en del av den gemenskapen och att kunna spela där igen. Jag förstår att ni måste vara strikta med reglerna, och jag respekterar det fullt ut. Men jag hoppas att ni kan se att jag har förändrats och att jag förtjänar en andra chans. Om jag får komma tillbaka lovar jag att följa alla regler och bidra positivt till servern. Tack för att du tar dig tid att läsa detta. Jag hoppas verkligen på en chans att få återvända. Med vänliga hälsningar, Crime

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och hade några kompisar över. Vi ville spela och roleplaya på Unive tillsammans. Jag loggade in och vi började köra, men helt plötsligt blev jag bannad av anticheatet. Jag är inte helt säker på vad som triggade det, men om jag på något sätt råkade göra något fel så ber jag verkligen om ursäkt. Det var länge sedan, och jag har förändrats mycket sedan dess. Jag älskar Unive och skulle verkligen vilja få en chans att komma tillbaka och spela på ett schysst sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tyvärr var det inte en felaktig ban. Jag hade hoppats att det var det, men helt ärligt så var det mitt fel. Jag ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde. Det här hände för länge sedan, och jag har förändrats mycket sedan dess.

Mitt mål är att en dag bli staff på Unive, men för att ens ha en chans behöver jag först bli unbannad. Jag vill visa att jag kan bidra positivt till servern och följa reglerna. Unive betyder mycket för mig, och jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans att bevisa att jag har ändrats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger, en gång av Philip320 och en gång av anticheatet samtidigt. Min andra unban-ansökan blev godkänd, men jag har alltså blivit bannad av båda tidigare.

Jag har tagit lärdom av dessa bans genom att förstå vikten av att följa reglerna och respektera servern och dess community. När jag ser tillbaka inser jag att jag var omogen och inte alltid tänkte på konsekvenserna av mina handlingar. Det är något jag verkligen har ändrat på.

Idag är mitt mål att vara en positiv del av Unive, och jag drömmer om att en dag kunna bli staff och hjälpa till att hålla servern rättvis och rolig för alla. Men först och främst behöver jag en chans att visa att jag har förändrats och att jag kan spela på ett schysst sätt. Jag hoppas verkligen på en andra chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde göra om situationen hade jag försökt kontakta en anticheat ansvarig direkt för att förstå varför jag blev bannad. Istället för att bara acceptera bannen utan att ifrågasätta den, hade jag kunnat be om en förklaring och kanske fått reda på exakt vad som gick fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Såklart efter det klädje och hur roligt det var på Unive när man blir bannad fyfan man får fan tårar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka