Nekad crime5ive | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

crime5ive

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199655435232/

Ditt Hex-ID: steam:1100001650a3be0

Vad är din discord tagg? roboticwrist / 1335250366920527883

Vem var det som bannade dig? Five Guard AC

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-24 165607.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av Five Guard Anticheat av vad jag anser vara felaktiga skäl. Om jag dock har gjort något fel ber jag om ursäkt. Denna avstängning skedde för länge sedan, och jag har sedan dess mognat och lärt mig av mina misstag. Detta visar att du erkänner möjligheten av ett misstag utan att direkt säga att du gjorde något fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var för länge sedan, så jag minns inte exakt vad som hände. Men om jag inte misstar mig var jag vid en bensinstation när jag blev bannad. Jag har ingen aning om vad som utlöste det, men om jag på något sätt bröt mot reglerna ber jag om ursäkt. Jag har mognat sedan dess och vill bara vara en positiv del av communityt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev bannad av Five Guard Anticheat av vad jag anser vara felaktiga skäl. Om jag dock har gjort något fel ber jag om ursäkt. Denna avstängning skedde för länge sedan, och jag har sedan dess mognat och lärt mig av mina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för länge sedan, så jag minns inte exakt vad som hände. Men om jag inte misstar mig var jag vid en bensinstation när jag blev bannad. Jag har ingen aning om vad som utlöste det, men om jag på något sätt bröt mot reglerna ber jag om ursäkt. Jag har mognat sedan dess och vill bara vara en positiv del av communityt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Komma support eller göra en ansökan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, även om min ban var felaktig, har jag ändå lärt mig vikten av att alltid följa serverns regler och hålla mig uppdaterad om vad som är tillåtet. Jag har också insett hur viktigt det är att ha en bra relation med staff och communityt. Efter detta har jag blivit mer ansvarsfull och fokuserad på att bidra positivt. Jag ser fram emot att vara en del av servern igen och till och med börja streama här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ## UNIVE ON TOP ❤️

Tillbaka