Nekad crillezz | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crillezz

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? lallaren0512

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kevin lediderö och är 23 år gammal kevin ahade en svår uppväxt där hans pappa hade lämnat honom hans mamma hade ett grovt missbruk och hans brosa hade börjat gått mott fel väg. den ändå personen som faktiskt bryde sig om kevin var hans brosa och hans mormor. en så hade kevin kommit hem från skolan, då är det någons som knakar på dörren och där står polisen polisen säger då att han mormor hade gått bort, kevin ser då helt svart. efter det så har kevin gjort dåliga saker och varit bland dåliga personer och nu är han springis för ett nätvärk och ska nu få sin första tabbe.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och social rp. jag kommer även vara aktiv spelare samt framföra rolig rp som tex groova rån vapen handel och olika slaggs av drog handlingar samt att jag kommer bidra seriös rp så att så många som möjligt får en bra bild av unive. och att jag även kommer försöka bidra med att servern rp går framåt och inte båkat så alla för spela så socialt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex att du är i en stormning och de är de som har stormat och alla dina gängmedlemmar är nere istället för att försöka skjuta tillbaka så tar du upp händerna och låter de kiddnappa de för motpartnerns sida en annan sak kan vara att du tillexempel blir pittad och sedan istället för att hoppa ut och skjuta så håller du up händerna så de kan kidnappa dig

Hur hittade du Unive? har kompisar som har spelat här samt har jag tittat på lexty

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka