Nekad crillezz | Medlem ansökning (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crillezz

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/profiles/76561199204179683/home/

Vad är ditt discord namn? Chr1stus26#2975

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. han heter göran brant och är en väldigt glad och snäll kille, han växte upp med sin brorsa johan brant som är 10 år äldre än göran. göran hade en väldig tuff uppväxt då hans mamma missbrukade och hans pappa hade lämnat de, göran var helt själv efter att hans brorsa hade flyttat till en annan stad. han hade inget annat vall än att börja göra kriminella saker efter som att de var hans brorsa som gjorde alla pengar då hans mamma aldrig hade pengar för att hon slösade allt på droger. närr göran var 21 år så bestämmde han att han skulle ta och flytta till univer staden och nu mer bor han i unive staden och tänker bli polis för att stoppa all kriminellt i staden då han sjävl har fått uppleva det. Men när göran kom till staden så började han beefa direkt och började bli motsatsen mot vad han ville bli. Just nu håller göran på att bli kriminell och har börjat komma i kontakt med ett kriminnel nätverk. Och han har just nu tagit hash,lsa och kokain. och håller på med mycket annat som tex vapen oxh odlingar över andra droger

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara aktiv spelare samt framföra rolig rp som tex groova rån vapen handel och olika slaggs av drog handlingar samt att jag kommer bidra seriös rp så att så många som möjligt får en bra bild av unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex att du är i en stormning och de är de som har stormat och alla dina gängmedlemmar är nere istället för att försöka skjuta tillbaka så tar du upp händerna och låter de kiddnappa de för motpartnerns sida

Hur hittade du Unive? har spelat här sedan 2021 men då va icke medlem samt att jag har många kompisar somm spelar här och har spelat här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka