Nekad crillezz | Ban överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crillezz

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204179683/home

Ditt Hex-ID: 11000014a249ee3

Vad är din discord tagg? Chr1stus26#2975

Vem var det som bannade dig? borzy

Hur lång tid var din ban? perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption inom yrke, tar kriminella vapen från polis stashet som polis. Samt ljuger för staffs i support.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gör fel som nu i efter han är helt medveten i efter han samt att jag ljuger i support som gör de ännu värre så de ahar helt rätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det hände en bugg som jag senare hoppade support för och så testade jag att relogga då jag tyckte att de va jätte konstig bugg osen efter jag ser att det inte funkar så hoppar jag support när jag väll ha kommit in ig så kommer det fram två killar som ser att jag har 3 glockar som sedan tar mig till ett ställe och sen börjar vi tjafsa i support osedan så drar borzy in en i polisen och tittar logs o så ser de att jag ljuger sedan åker jag på p bann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej det vara det abousolut inte jag tyckte att de gjorde helt rätt men nu i efter han jag lärt mig att man inte ska vara kuropt inom yrket och att man alltid ska talla sanning i support för det blir bara mer konsekvenser men dock tycker jag att jag ska få av bann för att alla människor ska få två chanser.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har mer handlat om powergaming och suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat tallat sanning direkt och att jag inte hade behövt rört glockarna över huvudtaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid talla sanning och inte va kuropt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Varför ska vi släppa in dig på servern igen samt så sitter du och ljuger i support varför ens?

Du blev seriöst medlem idag och du går redan och ljuger i support och är koruppt känns absolut ej som att du kan våra regler på intervjun så frågar man om grundregler sen så förväntas man kunna att man ej tar ut saker från beslag som polis

Jag kommer säga att jag vill att du faktiskt väntar ett tag innan du börjar på unive igen för detta är ej axebtabelt, vi kan säga att du kan göra en ny överklagan om en vecka🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka