Accepterad crillezz | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crillezz

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204179683/home

Ditt Hex-ID: 11000014a249ee3

Vad är din discord tagg? Chr1stus26#2975

Vem var det som bannade dig? borenstam

Hur lång tid var din ban? perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Korruption inom yrke! Placerad av: Borenstam ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade tagit vapen sen innan och hade åk på permanent bann, sedan efter det så gjorde jag en bannöverklagan som vart godkännd som handlade om samma sak, samma dagt/kväll så blir jagt kriminell och medlem 2 timmar efter det så skriver borenstam att jag ska komma support jag svarar då absoult för jag kan inte neka att komma support, då säger borenstam att jag ska ge tillbaka alla mina vapen som jag tagit innan som jag redan har åkt på pbann för och så ger jag tillbaka alla mina vapen och tjafsar inte imot elr ngt och så säger han att jag ska åka på pbann igen som jag tycker är lite konstigt då jag redan har åkt på pbann för samma sak samma dag och gjorde tilloch med en bann överklagan som han inte säkert har tittat på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han sa att jag skulle komma support och jag kommer ditt och så säger han att jag ska lämna in mina vapen som jag hade tagit ifrån polisen då säger jag självklart och ger alla vapen då säger borenstam att jag ska åka på pbann och jag blir så shokad efter att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig felaktig då jag redan har åkt på pbann innan och då staffen som bannade mig hade glömt att tagi vapnena som jag hade tagit och då bannar borenstam mig för att jag har tagit vapen igen när jag är kriminell så fattar inte logiken heller

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de har varit lite powergaming samt sv-banns och en gång 2 pbanns engång av anticheat men det var lagg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte så mycket förutom att sagt t att jag hade kvarvapnerna så jag inte hade kvar de då det var felaktigt av mig den gången men inte denna gång då jag va kriminell

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig ta vapen igen ovsett ifall de va en felaktig bann eller inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka