Nekad crillezz | Ban Överklagan (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crillezz

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204179683/home/

Ditt Hex-ID: 11000014a249ee3

Vad är din discord tagg? chr1stus26#2975

Vem var det som bannade dig? oskar

Bild på banmeddelande: SharedScreenshot.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (gick inte att få upp ngt på förra vet ej hur man gör det)jag tror själv att Oskar valde att banna mig då han tror jag har använt någon slags av abuse genom gask masken men även att de tror att jag ljög i support som jag aldrig skulle

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit hos cosanostra och snacka lite då ber Ica Maxi mig att komma support då frågar han mig Vrf jag använder gas mask, de jag säger så är att jag inte kan byta mask då ger han mig skin o det fungerar men jag som är så korkad drog slut satsen om jag inte skulle kunna byta ped då kan jag inte byta mask men så klart var det då fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker på sätt o vis att den var korrekt men, även att den va fel då Oskar inte har nått bevis att jag har använt buggen som tydligen kallas för no windows men jag visste inte ens om det och han har inge bevis på att jag har använt det som en fördel men fattar även han, och ångrar mig grooooooooooovy mkt att jag inte testade det och bara var lat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite av bans men de var sedan ja var icke medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat testat att bytta mask för att vara på den säkra sidan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid dubbel kolla så allt är ok och inte bara vara lat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka