Nekad crillezz | Ban Överklagan [A.G]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crillezz

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204179683/home/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? chr1stus

Vem var det som bannade dig? adel

Hur lång tid var din ban? 2 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: SharedScreenshot.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja så här jag och min kompis krockade de var inte värsting krock men ändå ok hård krock vi rpar på våra skador o allt sedan efter de så märker vi att däcket hoppar av men irl hade jag inte lämnat en bil bara så istället för att lämna in bilen hemma hoss mig som ligger bara typ 30 meter bort och tycker ändå att 2 dar för de är lite överdrivet ksk en sv ban elr ngn liknande men inte så lång tid för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade krockat med våran bil och sedan föll däcket av så åkte vi hem o la in gäng bilen samt att de är ganska suntförnuft att lämna en kriminell bil ute på gatan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de va på sätt o vis rätt men ändå fel för att de va så lång ban tycker ändå att de borde ha vart en sv ban bara eller en kick eller att han skulle ge mig en muntlig varning för min krim men tycker 2 dar för de där som häne va lite överdrivet adel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har för de mesta varit sv banns och 3 gånger permanent bann men har lärt mig så himla mkt av alla bans och speciellt de 3 permanenta bannsen som va om kuroption

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnat låtit bilen vara och ringt till meko elr ngt liknande men meko är aldrig öppet så aa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig köra utan ett däck

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, tagga inte staffs för att snabbare få läst din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka