Inaktuell crillezz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crillezz

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? cristian

Ditt discordnamn: chr1stus26#2975

Ange ditt födelsedatum 26 December 2008

Varför ska just du bli staff? jag borde bli staff då jag kommer vara aktiv samt göra servern ren från problem spelare, jag kommer även att utveckla servern på ett positiv sätt genom att då vara aktiv samt göra mitt arbete och specca mycket. jag vill även se unive bli så stor som möjligt genom att då rensa problem spelare och få in nya spelare och medlemar som vill vara här för att rpa och inte vara här för att förstöra. jag kommer även vara mest aktiv utav hela staff teamet och vara inne mer än 14 + timmar varje dag på servern samt. jag vill även göra staff tramet bra och inte ha ngn kurroption inom det. jag vill även visa min respekt mott philip då den killen ger upp sin mesta tid av livet som ungdom till detta comunity, och genom den uppskatningen att han devvar osv att jag som helper kan ta ansvar och fixa upp rpen. jag kommer även när jag rpar ( kommer hända sällan att jag rpar) men när det händer kommer jag att vissa min sociala sida till de jag rpar med så de även kan lära sig. jag kommer även att hjälpa till i staff teamet som tex om ngn har glömt hur man skriver i staff chaten så kan jag säga hur man gör, jag kommer även hjälpa folk i support om de behövaer hjälp med ngt som tex skin eller ngt liknande, för genom det sättet så gör man servern mycket trygare och om servern e trygg då kommer mera spelare spela på unive rollplay och det är mitt måll samt att ingen i staff team kommer klaga utan mera ge mig beröm.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? nu under sommrarna kommer jag vara inne på servern mera upp åt 14 timmar om dagen

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat här sedan 2021 men lämnade osånt lite men vart merdlem igfen för bara ngra dagar tidigare men vet ej vrf jag fick indragen de va säkert ngn polare som jidrade då de vet att jag inte spelade lika mycket då jag har hafty mycket prov osv.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej, det är just därför jag vill bli staff och få en chans, mern jag vet alla kommandon som tex kick: du kickar en person ingen bann utan bara en kick. revive: åter upp livar en person

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja jag skulle kunna jobba inom support och rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka