Dubbelpost crillezz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crillezz

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? cristian

Vad heter du på discord? chr1stus26#2975

Ange ditt födelsedatum 26 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill få in bra och nya sociala medlemmar, och jag älskar denna server och vill den så gott som möjligt och vill se framsteg med den. jag har även massa kompisar som har sagt att jag skulle passa in som det samt har hjälpt de med vissa kommandon som de inte vet hur man använder, mina kompisar har även varit det och har fått se och känna lite på det hur det är, och känner nu att jag har kommit till den punkten i unive att jag vill göra mer än bara vara vanlig medlem. jag har även viljat vara staff/ma på unive ett bra tag men aldrig fått ngn slaggs av chans att vissa upp mig hur jag jobbar m.m.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni borde välja mig då jag är aktiv,trevlig/snäll mott de som tar intervjuer samt att jag kommer ta in folk som man vet hur man rpar med det sagt vara jätte noga under mina intervjuer osv. aktiviteten nu under sommaren kommer vara upp mot 14+ timmar om dagen. OBS detta ärt bara en extra sak att jag kommer resa utomlands och om jag nu blir godkännd så kommer jag ta med min dator för att hålla igång det och vissa mitt kämpar glöd för detta jobb som MA

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man ska va snäll och trevlig men samtidigt lite hård för som medlem ska man veta reglerna till och med om jag väcker dig kl 2 på morgonen men äcen vara snäll och ge lite tid då man kan vara stressad. men kort fattad trevlig och bra bemötande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja göra den svårare och mycket striktare så vi för in rätt personer och inte folk som inte har ngt socialt utan bara är här för att förstöra utan hära för att rpa och komma framåt med rpen som gör de både roligare för mott parten och dig själv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? unna alla regler samt kunna rpa och kunna visa de när jag testar de. vill se att de ska kunna rpa på ett bra men roligt sätt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att hjälpa till att bli medlem på servern och få folk att vara glada när man tar intervjuer och att de ska ha kul. samt hjälpa till omn de känner sig otrygga med ngt som tex ngn regel eller ngt man inte får göra

Hur ser din aktivitetet ut? 6 timmar om dan minst men nu på sommaren kan det vara upp mott hela 10 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka