Nekad crille löfman | Whitelist ansökning [k

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crille löfman

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=195363195&token=Y-1j1CtM

Vad är ditt namn i verkligheten? noel lidin

Vad är ditt discord namn? fivem_noel1.0#7533

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. han växte upp som ett fattigt barn hade lite kläder. ofta med hål i men när han vart äldre började han hänga med fel personer. och vart kriminell idag är han 30 år gammal och vill ta sig till toppen. han gillar bilar vilket han alltid gjort. men han ska långt även om han dör på vägen dit

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kan reglerna, är inne 6 dagar i veckan. och jag hade hjälpt nya att bli bättre och hjälpt dem att inte lalla på för mycket. utan att lära folk ta det mer på alvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill kunna utveckla min karaktär så mycket som mögligt.

Hur hittade du Unive? när jag var ny kollade jag efter role play/RP servers. och hittade denna fina Staden. och kände att jag hör hemma här

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska kunna ta detta på allvar. medans man har det roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelade Swedish Knight RP förut men ej någon annan för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka