Nekad crille löfman | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crille löfman

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=195363195&token=Y-1j1CtM

Vad är ditt namn i verkligheten? noel lidin

Vad är ditt discord namn? fivem_noel1.0#7533

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. han är en kille som växte upp med tålamod. när han föddes sa hans pappa att han skulle ha en bra framtid. och ha ett bra liv han är 30 år gammal. och har ett intresse för bilar. han växte upp med en pappa som alkis och en mamma som bara ville göra alla glada. han ville göra fred i världen och få allt dåligt som händer att sluta. han är och var en allmänt bra människa. han vill jobba med bilar eller i alla fall fordon. och vill att alla ska ha det bra.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag gillar kommunitit. och skulle vara glad om jag kunde ansöka om jobb och köpa bostad. och sitter inne flera timmar om dagen och bara chillar i detta vackra kommunitit. och jag känner att jag skulle kunna utväckla denna stad så mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill kunna utveckla min karaktär och RP nivån. så mycket som mögligt. så jag kan börja styra mitt egna företag. och få folk att börja jobba.

Hur hittade du Unive? när jag var ny kollade jag efter role play/RP servers. och hittade denna fina Staden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål att få denna servern att bli helt lall fri jag hatar folk som lallar på olika städer och eftersom att jag ta min RP på så stort allvar så kommer jag inte att lalla eller göra saker som förstör staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ej någon annan för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka