Accepterad crille löfman | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crille löfman

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=195363195&token=Y-1j1CtM

Vad är ditt namn i verkligheten? noel lidin

Vad är ditt discord namn? fivem_noel1.0#7533

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 1991

Berätta om din karaktär. allt började med att han föddes på bb. han såg inte lika fin ut som alla andra. han såg lite fulare ut men han gillade ändå det när han var 2 år började han på dagis. och gick där i ungefär ett år men han slutade komma för hans pappa började slå honom för hans mamma dog. men han förstog ju självklart inte för han var bara 3 men det fortsatte i flera år enda tills han var 5 år. då började han springa från hans pappa. det fortsatte i flera år när han var 8 år och gick i 2 an. började han hänga ute allt mer och mer han var bara ute med hans pundar vänner. och hålde på men då var han 12år gammal han började skippa skolan hans vänner började köra moppe och började punda som några idioter men när han var 13. köpte hans pappa en bil samma bil som han dog i men han älskade bilen. han har alltid gillat bilar han började gilla dem mer och mer och började gå i skolan igen och hans skol gång gick bra när han var 15 gick han ut skolan och började jumnasium. han viste att han skulle gå i bilar han gick om det 2 gånger men det gick bra i slutet. och han skulle börja jobba på annat jobb. så han flyttade till staden unive och han ångrade sig inte. för när han hade fyllt 28 hade han många vänner där och nu ska han dra sig in i den riktiga jobb världen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag känner att jag är inne nästan varenda dag och att det hade blivit roligare för mig och mina vänner om jag hade samma möjligheter som dem t.ex. att kunna jobba på samma jobb och vara på samma nivå som dem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag vill kunna utveckla min karaktär och RP nivån. så mycket som mögligt. så jag kan börja styra mitt egna företag och kunna jobba på mekko osv. och få folk att börja jobba. och det är välldigt roligt att spela här som att spela med vänner träffa nya och att lära sig nya saker.

Hur hittade du Unive? jag kollade på streamers och ville testa servern. och nu spelar jag på den här roliga servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att mitt rollspel ska bli så roligt och värkligt som mögligt och att min rp nivå ska öka med en riktigt hög procent

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att min karaktär ska bli som mig och att det ska bli min ride or die server

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag körde på andra små servrar. förut men ej någon annan för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka