Nekad crille löfman | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

crille löfman

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198155628923/

Ditt Hex-ID: 11000010ba5017b

Vad är din discord tagg? fivem_noel1.0#7533

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snusförnuft kör ej realistiskt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för hen trodde nog jag bara körde fort med mening men det var så att min dator var jätte varm och laggade sönder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde och min dator laggade jätte mycket så jag körde inte realistiskt och det gick ej bra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var det men inte på samma gång men min data laggade så ja om den inte hade laggat hade det aldrig hänt men jag ber så ytterligt om förlåtelse jag hoppas det aldrig händer igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem var mest när jag var ny och lallade men har lärt mig att köra real RP. och slutat att lalla men jag vill inte ha ban för det är ett är som en hobby att spela på denna server. jag spelar drygt varenda dag så skulle ej vela ha en ban som tar bort min hobby men det var som sagt min datas fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? väldigt mycket som att bromsa när datan laggar osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka