Accepterad crille löfman | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crille löfman

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198155628923/

Ditt Hex-ID: 11000010ba5017b

Vad är din discord tagg? fivem_noel1.0#7533

Vem var det som bannade dig? helmet_kid

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft hoppar och slår som det vore gta online du får höja din RP nivå.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han över driver jätte mycket och bara för att jag sprang över vägen i nån sekund och hoppade över en vägg och missclicka å att jags råkade av miss tag råkade slå lite i luften men som sagt var det inte med mening men jag skulle kunna göra allt det där irl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde motorcykel på väg till polisstationen och den hållde på att gå sönder så jag försökte skynda lite för att jag hade ett möte om att bli polis konstapel i unive så jag körde och då frös min skärm och då stog det att jag fick jag pere

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var det man borde inte få en ban på en så hög nivå för den lilla saken jag gjorde och att missclika är ju it för mening men det visste han självklart inte. men men jag ska försöka att inte springa över vägen men jag känner att denna ban var lite över driven men till frågan ja jag tycker att denna ban är felaktig för att jag gör det IRL. för utom att råka slå i luften.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men 3 av dem var felaktig men dem andra var lite så där men en gång råkade jag krocka med nån när jag var ny och då fick jag en ban men jag har tagigt lärdom av det och tar det nu mycket säkrare i trafiken så att jag inte krockar med något eller någon och en gång vart det slags mål men jag har taggigt lärdom av det också och slåss it så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja sprungit på trottoaren och inte hoppat över den låga väggen och inte missclickat men jag hade nog kunna gjort ännu större skillnad om jag han till polis stationen så att jag hade kunnat gjort denna vackra stat ätt snäpp säkrare.:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska springa på vägen och inte hoppa över väggarna för att skynda på lite mer och försöka att inte missclika och jag ber stort om förlåtelse om jag gjorde ån ledsen eller irriterad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka