Accepterad Crhomacat23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crhomacat23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473148235/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000014af7b749

Vad är din discord tagg? Toxic_Tribe#3782

Vem var det som bannade dig? Crizixt

Bild på banmeddelande: nedladdning (16).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde pwg och jag körde våltafr och d dsynca och jag rpade men inte nog så då blev de lite powergaming kan erkänna d sjölv att de blev f va dumt och ska ej hända igen. Jag tror också dom bannade mig för jag inte var så bra på just den scenen jag rpade bra okej rpade jag skulle rpat mer och kunnat vara mer aktiv i mn rp och aldrig göra om det skulle inte köra vidare bilen skulle stå kvar och rpat /sme medvetlpös och göra de mer effektivare rp och jag e inte glad över de jag gjorde och vill gärna bli unbannad för att rpa då jag älskar servern kommer aldrig göra om det här lovar
Saker jag ska förbättra mig på
Jag ska förbättra mig mycket mer att rpa och rpa mer på skador en vad jag gör nu och bli bättre på det. Jag ska aldrig göra om detta regelbrott lovar jag. Nästa gång kan jag tex vara kvar och rpa med bilen och vara medvetlös stöna mer och /me ont i kroppen /sme medvetlös /me yr och osv jag kommer förbättra detta omgående och se till att detta beetende ska förbättras de e något som e lovat och klart
Saker jag inte ska förbättra mig på
Jag ska aboslut inte nu i framtiden köra vidare och strunta i rpa jag ska rpa mer och rpa bättre en de jag kan och kommer förbättra mig direkt när jag kommer in igen och aldrig göra de igen jag ska inte köra vidare bilen jag ska inte strunta i rpn / rpa mindre jag ska fortfarande rpa bra och vara en bra rpare som utvecklar unvie rp målet de kan jag lova upp till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en bil och kompis sen en blev de en stor krock som ledde till dsynx som ledde till volt och då skrek vi lite och sånt sen körde jag vidare och de va pwg lite var de. Rpade men skulle rpat mera
Först åkte jag och en kompis QLEN då en stor suv bil sen 2 sekunder senare dsyna min bil och vi krocka sen voltade bilen och ja vi rpade ganska okej men inte tillräckligt!! VI skulle rpat bättre och kommer göra de igen iaf då efter vi volta 6 sekunder eller yyp 10 sekunder efter körde vi vidare med bilen stöndae och körde iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban men vill spela igen då d blir feta scenarion nu och kommer aldrig göra om de här. Samt ja hoppades på att den skulle vara en liten bann / kortare ban då jag började rpa för 1 vecka sen och jag har tagit över min storebros konto som inte spelar det här längre så jag hoppades på mindre ban men ja därför gör jag överklagan :)
rätt ban då unive inte kan ha spelare som inte e nogranna med sin rp ibland men gjorde fel av mig och ångrar det Faktiskt jag gillar unive till mitt största intresse och vill gärna göra allt för kunna rpa så snart som möjligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för små saker Tex powergaming en gång krocka jag mer bilen men rpa ej de va ganska länge sen typ halv år men då fick jag ban och lärt mig efter det Sen också har jag blivit bannad för en Abuse för
Länge sen när man använder sig av emote vid slagsmål samt combat logging de har jag gjort för jätte länge sen detta kommer låta töntigt vet men ngn rikta vapen eller polisen sa till på skarpen blev jag skit rädd irl och då combat logga jag svban har de också varit att tex lall eller copbait men ej så grova som tex också när jag kört suntförnuft inte voicechanger på osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig kört vidare rpat bättre då jag kan rpa bra och gillar att rpa men ibland flyger mitt temperament in och ibland som e dumt orkar jag inte rpa de va väldigt dumt av mig och ska tänka mer på det nästa gång
skulle inte kört vidare utan vara kvar och rpa vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag och gör de hela tiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka