Accepterad Crezzio | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ThatsYou

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
118
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199645240052/

Ditt Hex-ID: steam:1100001646eaaf4

Vad är din discord tagg? 1crezzio

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 2323.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej, inte fuskat på unive, ingenting. Varit med gänget idag bara, skjutit lite men missat typ altt, kan visa upp mina filer o klipp. Jag förtjärnar ej denna ban då jag ej gjort något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fick massvis med pms av folk ja känner och kollade att jag rök från dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är fel. ALLA jag känner vet att jag ej fuskar, har för mkt o förlora för det. Philip trodde du o jag hade en helt ok konversation där du hjälpte mig och vi tog i hand. Men snarrare inte. Jag har ej fuskat, om du har "bevis" på detta vilket du antagligen inte har. Skicka ett pm till 1crezzio med dina "bevis" där du säger att jag fuskar. För jag svär vid guds namn att jag ej fuskar, du kan kolla igenom min dator, vad du än vill. Denna ban är fel! har flertal som kan intyga detta. Har aldrig blivit ac bannad innan eller något, detta kommer ur det blåa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare ban av valentino1

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har skjutit visst. Jag är med i gäng och har varit med i skott senarion. Men aldrig i hela livet har jag använd fusk för de? jätte pinsamt enligt mig. Och philip varför väljer du o banna mig utan o ta ett snack med mig? Jag vill spela på unive och lagt ner pengar, Klart som fan jag inte väljer o pajja det med fusk? Näe 320, skicka dina bevis där jag fuskar i pm så kommer du aldrig mer se mig. Men jag kämpar för rättvisa, har ej gjort något fel eller ens haft fusk program installerat på min dator. Aldrig förråt unive, skulle aldrig göra. jag kämpade för att vara på unive. Jag har krigat för den plats jag var på den dagen jag var innan jag vart bannad. Bannen är felplaserad och jag gjorde inget fel, inget fusk inget emoteabuse ingenting. Har somsagt staffs och ngra gäng som kan intyga att jag ej fuskar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har ej gjort något fel. Skicka ditt bevis philip i 1crezzios pm. Har staffs som kan intyga att jag aldrig skulle fuskat.
här har du en video där du kan se att jag uppenbarligen inte fuskar, rollspelar socialt och skulle aldrig fuska!
Men skicka ett pm med dina "bevis" Vet flertal som blivit bannade fast de inte ens fuskar, och somsagt en av dem är jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka