Accepterad Creats | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Creats

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? .creats

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jens Andersson och är född år 2000. Han bor med sin mamma Josefin och hans pappa Anders. Jens föddes i Norge och bodde där i cirka 4 år innan han flyttade till Sverige. När dem kom till Sverige så flyttade de in i ett hus brevid hans moster. Jens hade det bra och trivdes i sin skola lite utanför Stockholm. En vanlig dag så vaknade han för att gå till skolan och efter skolan så spelade han fotboll med sina polare och på kvällen gick han hem till sin moster och duschade och umgicks. Han älskade att spela fotboll och att mecka på bilar vilket gjorde att han på vägen hem från att spela fotboll så kollade han efter dyra bilar och frågade ägarna om han skulle få tvätta bilen. Han gick ut grund skolan med topp betyg och valde sedan att fortsätta med att jobba med bilar på gymnasiet. Han skaffade nya vänner som också gillade bilar vilket gjorde att dem gick runt och tvättade och meckade lite på folks bilar för en liten extra slant. När han gick ut gymnasiet fick han jobb på Mekonomen inom bara någon vecka han tjänade bra pengar och hade roligt på samma gång

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer spela och fokusera på att få så bra, seriös och hållbar rp som möjligt. Målet med min rp är att bygga upp en seriös karaktär som gör sina drag utifrån bakomliggande scenarion. Målet med rpn utanför spelet är att vara insatt i discorden och svara på dem frågor som finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska vinna alla scenarion varenda gång utan låta andra vinna också. Sen ska man göra så att båda tycker att det är roligt att spela.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Cop bait Ex. man ser en polis och då börjar man accelerera för att hamna i ett snut jag. VDM Ex. Man använder ett fordon för att skada någon utan ett bakom liggande scenario. Sunt förnuft Ex. man ska använda sina egna bedömningar för att bedöma om ett scenario är realistiskt och rättvist.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på några amerikanska 15+ serverar men även på Nolife

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte just nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka