Nekad CreamySanta | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CreamySanta

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? bento3000

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Harald Furtenbach, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sprallig, Målinriktad och hyperaktiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Harald Furtenbach var ny i staden Unive, men han gjorde genast ett stort intryck. Han var full av energi och hade alltid något nytt på gång. Harald drömde om att bli framgångsrik och klättra uppåt i stadens hierarki. Han ville nå ekonomisk frihet för att kunna leva livet precis som han ville. Varje dag träffade han nya människor och försökte skapa kontakter. Hans glada och spralliga sätt gjorde att folk ofta mindes honom. På kvällarna satt han med sin anteckningsbok och planerade nästa steg i sin resa. Även om han ibland blev lite för intensiv, kunde ingen förneka hans driv. Harald var övertygad om att hårt arbete och rätt inställning skulle ta honom dit han ville. I Unive hade han bestämt sig för att börja sitt nya, stora äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Lyssna på alla staffs och följa era regler på servern, och bidra med god RP på servern, och göra RP:n bättre och skapa en bra gemenskap på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar rättvist och inte alltid gör det som är bäst för en själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad vid ett tillfälle men då var jag ny i unive och kunde i reglerna men nu har jag lärt mig efter den händelsen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det har jag. t.ex. Copbait som är när man gör något olagligt med endast baktanken att polisen ska börja jaga och starta en jakt på dig. Rdm som är Random deathmatch så om någon rdmar någon menar man att de dödar dem utan anledning eller scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad
Anledning: Inte kompletterat sin ansökan i tid.
Du är välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka