Accepterad CrazySkyness | Ansökan till servervakt [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrazySkyness

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Användarnamn: CrazySkyness

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2004

Vad heter du på discord? CrazySkyness#7549

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under helger kan jag spela mycket mera.
Måndag-Torsdag Ungefär 14-16 till 20-23
Fredag-Söndag Ungefär 9-10 bror på när jag vaknar och till ungefär 23-2

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill att ni ska ta in mig som servervakt för jag vet hur man skyddar servern från kritik och jag kan prata med folk om dom gör så att folk mår mindra bra, Jag kan även få folk på plats så dom inte gör något på fler sätt och inte lyssnar så kan jag prata med dom och få dom att lyssna. Jag vill även bli servervakt för jag vet att en servervakt inte har lika mycket ansvar som en staff har men jag vet att jag kommer sköta mig som en servervakt och jag vill hjälpa min favorit server så mycket som jag bara kan.

Varför vill du bli servervakt? jag skulle göra allt jag kan för att för att hjälpa servern på alla möjliga sätt och jag skulle gå på reports och och även hålla koll i discord servern och hjälpa folk som sitter och väntar på support. Jag skulle vara väldigt aktiv som staff och vara väldigt trevlig och snäll i alla ärenden. Jag skulle hjälpa alla i servern även om det är någon jag inte gillar eller någon som är otrevlig mot mig. Jag skulle aldrig vara otrevlig och jag skulle respektera beslut från högre staffs/andra mods. Jag kommer göra så mycket jag kan för att det ska bli bättre rp på servern. Jag skulle hjälpa till där det behövs och även specca större scenarion eftersom det lätt kan bli fel och då kan jag ta det med dem som gjort fel efter scenariot.
Jag är bra på att vara schyst och att hjälpa folk.

Är du whitelistad på serven? Japp det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Nej jag har inte varit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej inte just nu, Jag spelar bara på Mutistaden.

Du kan bara kicka folk som servervakt, och inte ta supportärenden, ser du ngn IG som inte sköter sig är ditt jobb att kicka personen.
Annars en bra ansökan :)

Kommer skicka dig vidare till intervju då jag vill se om du anses lämplig för rollen :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka