Accepterad crazyisthe1 | Medlem ansökning [Noaho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crazyisthe1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198022707679/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? crazy1s#0010

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Victor Lövegård han är 23 år gammal, han var uppväxt i en stor och rik familj. han hade en bra uppväxt han hade 4 syskon 2 tjejer och 2 killar, han hade en bra realation med sin pappa, hans pappa jobbade som mekaniker och tjänade rätt så mycket pengar han gillar att festa och fiska med mina kompisar, han gillar bilar väldigt mycket också. Han brukar följa med min pappa till jobbet ganska ofta för att lära sig mer om bilar. Han vill bli kriminell, ja brukar umgås med Adolf, William, Bamse, Johan och Abdi. Han gillar kärlek väldigt mycket. Han har inte hittat sin kärlek än men han letar förfullt. Hans mamma gick bort när han var 20 år han fick väldigt mycket pengar av henne när hon gick bort. han ville vara närmare sin mamma när han var yngre han saknar henne väldigt mycket han skulle ge allt för att få tillbaka henne.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att unive är en stor rp server som det är runt 100-400 personer inne i varje dag, den kommer nog aldrig att dö ut, jag kommer medverka stark rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag medverkar stark rp och jag kommer inte förstöra rpn för någon.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha roligt på servern även om motparten vinner i ett scenario TEX bankrån eller snutjag eller i ett kriminellt scenario bara.

Hur hittade du Unive? tiktok och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka