Accepterad Crazy2008 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isseyani

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? jackieee.chann

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdo Svensson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam, Glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Abdo Svensson och växte upp i förorten. Hans pappa växte också upp i förorten Husby med sin pappa, Abdos pappa hämtade droger till husby och startade ett litet drog försäljnings ställe i Husby Tunneln sedan slutade han för att han träffade en fru och dom fick Abdo. Abdo växte upp med sin mamma bara för att pappa sköts till döds. Abdo skaffade kontakter i Husby och gick samma väg som sin pappa, Abdos mamma bestämde sig sedan för att flytta från Husby då hin började märka att något var fel på Abdo han var liksom inte samma person. Dom flyttade sedan till lambohov i Linköping och han började Arena Skolan. Han skaffade sig vänner att vara med på rasterna och efter skolan. Abdo blev lite retad av en annan kille i skolan som inte kände till Abdo rätt, Abdo sket i det och vände sig till ett bättre liv, han ville göra sin mamma stolt och få bra betyg. Abdo började sedan att jobba och sen fick han pengar och köpte sig själv ett hus och en bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra roliga scenarion och sprida posivitet, Jag skulle vilja att alla har det kul på servern och göra allting för att det verkligen skulle vara så att alla fick ha kul och inte bara jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja , Jag har har blivit bannad några gånger fast minns inte då det var ett jäkla bra tag sen jag spelade på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? a, RDM = random death match, VDM = Vehicle death match, Greenzone = Arbetsplatser eller allmänt platser.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka