Accepterad Crazy2008 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isseyani

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378882843/

Ditt Hex-ID: 110000118f3971b (Hex)

Vad är din discord tagg? 13123crazy1313213

Vem var det som bannade dig? "authors"

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-06 003144.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel, Jag gjorde fel och jag ångrar verkligen det. Jag tog ut enroma summor ut från en jobb kassa. Ber om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade och bestämde mig för att göra en riktig dum sak att ta ut pengar ut från en jobb kassa och det var några miljoner tror jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Bannen var inte felaktig då jag valde själv att göra ett dumt val genom att ta ut pengar ur en jobb kassa, Det var en riktigt stor summa och jag ångrar det verkligen borde inte gjort det. Men alla gör ju fel någon gång så skulle ju vara schysst ifall man fick en unban liksom, Det var ju ett jävla bra tag sedan också!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad tidigare på unive roleplay men det var ett riktigt bra tag sedan så kommer inte ihåg varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi nu hade kunnat spola tillbaka tiden så hade jag tänkt efter en sista gång och inte gjort mitt dumma val, Jag borde tjänat pengar på eget sätt och vis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig efter min senaste ban att inte göra misstag, Att inte bryta emot regler osåvidare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår att jag inte ska tagga er eller pma er och fråga om ni kan kolla på den jag förstår jag att min banöverklagan kommer automatiskt nekas, men snälla lita på mig! kommer inte göra om detta eller liknande!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka