Nekad Crazy2008 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isseyani

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378882843/

Ditt Hex-ID: 110000118f3971b (Hex)

Vad är din discord tagg? 13123crazy1313213

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-21 160125.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag "abusade" f2 menyn tydligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åker runt på en cross sen åker vi till vårat gänghus och det står en kille där som dansar, Sedan åker vi iväg och han börjar skjuta mot oss så vi ställde oss längre bort och hoppade av våran cross. Han kommer fram till oss med händerna uppe och vi väljer att inte skjuta honom sedan snor jag hans vapen och åker därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är ju lite både och. Den personen som jag snodde vapnet från hade ju satt på en låt ingame där dom skrev N-Ordet och är krim utan krim. SÅ egentligen borde jag inte få ban och man bórde ju perma banna honom istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg tidigare vad jag blivit bannad för men jag har tagit lärdom av det iallafall för att inte bli bannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte tagit vapnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda scriptet på samma sätt, Det ska användas under suntförnuft t.e.x under ett rån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka