Accepterad Crazy2008 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isseyani

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378882843/

Ditt Hex-ID: 110000118f3971b (Hex)

Vad är din discord tagg? 13123crazy1313213

Vem var det som bannade dig? Kevinchang07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-08 164936.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel, Jag gjorde fel och jag ångrar verkligen det. Jag rpade inte på /me för att jag kollade discord samtidigt, Var helt inne där så kundee inte liksom se och det var ett misstag av mig det står jag för. Ska verkligen tänka på det till nästa gång och fokusera på scenarion istället för något annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett garage och sen kom det ett par grabbar som började kaxa han drog upp vapen och jag sköt sedan så kidnappade dom mig och skrev /me tar hans telefon och jag såg inte de men om jag hade gjort det hade ja absolut inte gjort så som ja gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban var inte felaktig då jag inte rpade på /me det är mitt ansvar att se till att sköta rpn och hålla koll ingame och inte bara tabba ur på discord.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg tidigare varför ja blivit bannad. Det har ju varit så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte tabba ur fivem till discord och rpa på deras /me om ja hade sett.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte tabba ur mitt i ett scenario, Att liksom tänka på att dom kan skriva /me osv och att ja måste reagera på det. Annars kan det ju ske flera misstag efter jag kollar ingame igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår att jag inte ska tagga er eller pma er och fråga om ni kan kolla på den jag förstår jag att min banöverklagan kommer automatiskt nekas, men snälla lita på mig! kommer inte göra om detta eller liknande!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka